Tieto är ledande på att skapa kundnöjdhet i Sverige

”Vi ser det här som ett kvitto på att det arbete vi gör uppskattas av våra kunder. Kundnöjdheten är högst prioriterad inom hela Tieto och vi är väldigt glada att kunna bidra starkt från vårt håll”, säger Mathias Åberg, Head of Workspace Business.

Varför ska användarupplevelsen för IT-tjänster i företag vara mindre funktionella eller lockande än de IT-tjänster du använder privat? Tieto’s tjänst Energized Workspace möjliggör nya och effektiva sätt att hantera moderna arbetsmetoder som ökar samarbetet mellan kollegor och förbättrar produktiviteten. Tieto uppfyller nuvarande och framtida digitaliseringskrav för offentliga och privata organisationer genom att tillgodose marknadens efterfrågan och behov av enklare och flexibla IT miljöer. Tieto levererar en modern digital arbetsplatsupplevelse till över 200 nordiska kunder och 300 000 slutanvändare vilka får fördel av Energized Workspace.

Radar genomför sedan 2011 årligen en större undersökning runt kundupplevda värden och kvalitet. Årets undersökning engagerade cirka 1 000 svenska verksamheter i att bedöma sina IT-leverantörer i vad som är Sveriges största kvantitativa undersökning hos IT-beslutsfattare runt levererad kundnöjdhet.

Läs mer på radareco.se 

Kontakt:

Mathias Åberg, Head of Workspace Business, Tieto

Work: +46104810266

Mobile: +46725300802

Email: mathias.aberg@tieto.com

 

Publiceringsdatum: 
06 December 2018
Share

Kontakt

Mathias Åberg
Head of Workspace Business, Tieto
+46104810266
mathias.aberg@tieto.com