Contact Centre as a Service – nya sätt att göra affärer och hantera kundservice

Contact Centre as a Service (CCaaS) är en flexibel lösning för att driva kontaktcenter. Dra fördel av vår beprövade erfarenhet från mer än 35 framgångsrika konsult- och integrationsprojekt för kontaktcenter och vår expertis inom programhantering.

Förkorta time-to-market till ett fåtal veckor och klara ändrade volymer utan problem. Introducera nya funktioner – som chatt och föregripande kontakt- eller arbetsgruppshantering – genom att använda vår skalbara plattform och dra nytta av vår teknikkompetens.

Gör dig ett namn på marknaden genom att erbjuda utmärkt kundservice. Flerkanalsdirigering med en enda kontakthistorik, kortare väntetider eller snabbare hantering av första samtalet – vi vet hur man gör. Fråga oss om referenser.

Med vår kompetens i ryggen kan du fokusera fullständigt på kärnverksamheten. Vi har 200 experter som sedan 15 år levererar framgångsrika kontaktcenterprojekt. Hittills administrerar vi över 40 000 kontaktcenterplatser.

Tietos Contact Centre as a Service baseras på världsledande Genesys Suite och erbjuder en komplett uppsättning av kontaktcenterfunktioner. Alla paket och alternativ är klara för direkt användning. Våra rutiner ingår och kan anpassas efter behov. Anpassning och integrering utförs effektivt med våra resurser i Norden. Vid önskemål kan ”blandad sourcing” användas, inom ramen för vår globala leveransmodell. Vi driver projekten enligt vår beprövade strategi ”Way 2 Excellence”, som säkerställer högsta kvalitet.

Share

Kontakt

Martin Bävertoft
Manager, Customer Experience Management Consulting
+46704233331